Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2008 12:43 - Проблемите на интелектуалеца при писането на книги за простаци
Автор: ssstto Категория: Новини   
Прочетен: 4759 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 14.05.2008 16:29


imageПадението на един интелктуалец

Видният интернет-интелектуалец Ангел Грънчаров освен блог си има вече и собствен телевизионен канал в youtube
Внимание, каналът е само за интелигентна публика !!! В него А.Г. ще прави милиони  анализи и коментари по въпроси които го правят нещастен, и ще  раздразни още повече хора.
 
Наскоро Ангел Грънчаров решил да спечели купища пари като напише книга за простаци, -"Политилогия за простаци". Мисля, че простак е  е интелектуален синоним за средния българин, пристрастен към четене вестници. Но се оказало, че простаците предпочитат интересното писане, а това не било по силите на Ангел и като не можал да напише първата "статия", качил клип със самоанализ на провала си

Клетият Ангел, толкова време се занимава с Бойко Борисов и да си мисли, че една капчица популизъм не е прихванал. Малко цитата от клипа: "Май се налага да напиша "Политология за простаци", от оная серия, дето е нали знаете, за компютри има такива книжки за простаци, пък се оказало, че имало и за други неща. В Америка ги пишели тия неща за да  ... И се оказва че са много търсени, примерно тия дето се знаят, че са простаци и си купуват книга компютърна за простаци. Това говори добре за тях, че са наивници, че са некомпетентни, че не разбират и прочие. А у нас пък всички си мислят... че са компетентни в областта на политиката и казват безпардонни твърди мнения което не е нормално....Голяма част от хората да се замислят -абе аз простак ли съм,компетентен ли съм в областта на тия въпроси  гражданско общество, нация, политика, международни отношения, кога да съм ги учил, дали съм компетентен. Дали не съм простак, дали не  трябва да мълча и евентуално да си купя по-нататък една такава книга?... Значи трябва да се напише една "Политология за простаци" и трябва да се напише по един доста просташки начин за да има тази адекватност. Аз приех това изискване обаче като се замислих, оказа се, че е доста трудно. Трудно е защото на пръв поглед да се вживееш в позiцията или съзнанието на един простак като че ли не е трудно, но се оказва, че е много трудно. Ето аз се запитах сега да напиша първата статия, да звучи така съблазнително за ухото на простака, да бъде с неговата терминология, с   по-просташки думи които той използва, както пишат вестниците. Голяма част от вестниците у нас са на това ниво, те пишат за простаци и тяхната цел изглежда е да формират колкото се може повече простаци "

Муахахаха, Ангел Грънчаров трябва да прочете "Серия  за простаци: Как да пишем интересно", върви с безплатен синонимен речник, който всъщност е  куп стари вестници.
 




Гласувай:
0



1. feminaslim2007 - Тоз човек
10.05.2008 20:25
май има много беден речник. . . Трябваше да преброя колко пъти казва думата "простак" и производните й!
цитирай
2. ssstto - Това е щото малко чете вестници ;)
10.05.2008 20:32
Но все пак е станал забавен клип.
цитирай
3. feminaslim2007 - Е, чакай сега,
11.05.2008 00:25
то и аз не чета вестници, ама хич, но смея да твърдя, че що-годе ми е богат речника и кОлтурата ;)
А клипа наистина е забавен!
цитирай
4. ssstto - Вестниците нямят чак толкова богат речник, даже са прочути с това
11.05.2008 06:41
но неговия е още по-зле. Но може би се притеснява от камерата.
цитирай
5. pui - Шса наложи
13.05.2008 20:44
тоз виден гусин да ма извинява...приспа ми се на 44-та секунда.
Поднасям дълбоките си, сърдечни извинения, все пак потрудил се е да приказва.
На пръв поглед ми заприлича на Йордан Бакалов, вероятно поради това мозъкът ми даде заден и каза 'а, няма да стане'. Обещавам, че някоя сутрин като съм свежа ще се постарая да го изслушам!:)))))))))))
цитирай
6. ssstto - Няма нужда
13.05.2008 22:15
Трябваше да сложа някакъв цитат още от начало и сега за наказание повечето клип го записах.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9805510
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094