Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2007 22:20 - Интервюто на Бойко Борисов в "24 Часа":Аз съм голям и ще те размажа
Автор: ssstto Категория: Политика   
Прочетен: 5341 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 15.01.2007 22:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ех този Бойко,няма спиране.Ще препиша някои неща от интервюто му в "24 часа" от 15-ти който предисвикаха усмивки у някои,повдигане на вежди у други какво смешно имало и псувни у трети с обяснения,че всички "там" са мафия.

Нека се бием мъжете,оставете жените ако имате достойнство.
говорейки за  Румен Овчаров.Аз съм съгласен да се срещна с бате Бойко да се бием както предлага.И всичко да се документира както си му е редът.Белким тогава на някой му направи впечатление че бате Бойко не прави такива предложения с чувство за хумор.

...едни меко говорещи софиянци.
не разбрах в иносказаелен стил ли го е казал.

За мен Румен Овч. моля така го напишете не е интересен човек
Колко ли пъти го е споменал в интервюто като не му е интересен?В първата половина на интервюто 9 пъти поименно.

Аз имам много приятели в техните редици(на БСП),които достатъчно точно и ясно ми донасят  за  настроението в партията им...  
Старите навици за шпионски игрички не  мож ги забрави,а?

Едва ли има нормален човек който да слуша Татяна Дончева.
Е,аз си мислех,че няма разумни хора които да смятат Бойко Борисов за нещо друго освен зачовек,който   прави зрелища

Не може депутат да нарича прокурора на София Лепа Брена
Всъщност за сведение на Бойко и другите гербери Татяна Дончева каза "като Лепа Брена".И защо само Бойко Борисов да може да обижда със смърфове,Гаргамел,Румен Овч обидите да не  са монопол на Бойко Борисов,ама ха.

Интересно,в интервюто няма нито един въпрос за боклука,тема на която във вестника са отделили 2 страници.Друго-никой не му напомня на Бойко Борисов,че министър на енергетиката е Румен Овчаров и изглежда и двамата имат една обща цел-да пуснат пак 3-ти и 4-ти реактори на АЕЦ-а.Няма и въпрос бъдещите конкурси за които споменава,че ще започнат до май и те ли ще са такива като този:без водене на протоколи от заседанията,и дали кмета ще си доназначава свои хора в комисята по избор.



Гласувай:
0



1. анонимен - е как така ще споменават "б...
15.01.2007 22:44
е как така ще споменават "боклука " няма да го обиждат я.то вече и по малки те градчета има кофи за разделна смет само дето някой е забравил да каже на шофьорите че се сабират с различни камиони в "знак на протест " саседа ми се опита да я запали и не успя . ама какви ги говоря съвсем се отплеснах с темата за "боклука"
цитирай
2. filip - :))
15.01.2007 22:58
Ама и 24 часа знаят как да го иронизират скрито ;)
цитирай
3. predatel - как смятат те може ли да се каже че ...
15.01.2007 23:00
как смятат те може ли да се каже че както бат Бойко използва популистки изявления в речите и интервютата си и при положение че "Атака" е обвинявана в същото .на какво се дължи доста по мекия тон както от страна на политиците така и на медиите към Борисов и яростната атака за същото към "Атака"
цитирай
4. ssstto - бат Бойко
15.01.2007 23:16
прави по-добро шоу от всички в Атака взети заедно,а и ако започнат да му задават неудобни въпроси си мисля,че той може да се обиди и да спре да им дава интервюта.По-лесно е да му тикнат микрофона и да го оставят да беснее и да повтаря:близалки,аз не съм виновен..ама това се поизтърка де.
цитирай
5. анонимен - не смятам че просто еи така си го о...
15.01.2007 23:26
не смятам че просто еи така си го оставят да си говори .журналистите не работят даром и за бог да прости. освен това бойко трупа дивиденти а "щурм" не .а и на "атака"шоуто си го правят самите медии ония нямат чувство за хумур
цитирай
6. анонимен - с удоволствие! ще ни запознаеш ли?
15.01.2007 23:37
с удоволствие! ще ни запознаеш ли?
цитирай
7. анонимен - Борисов е част от бъдещото управ...
15.01.2007 23:42
Борисов е част от бъдещото управляващо статукво а "атака е "дискредитирана доста така че журналистите знаят на каде духа вятъра не си спомням някои от по-устатите вестници някога да го е нападал открито само констатации както по времето ан царя така и по негово си време
цитирай
8. ssstto - - Мнозинството българи смятат,че Бойко Борисов вече управлява България
15.01.2007 23:47
http://ssstto.blog.bg/viewpost.php?id=35739
цитирай
9. анонимен - аз съм между онези 1 и 5 % ама заедно ...
15.01.2007 23:54
аз съм между онези 1 и 5 % ама заедно взети извънземните от НБА начело с Джордан:) то на няке от преброяванията е имало и доста ескимоси тук но при това глобално затопляне и те изчезнаха
цитирай
10. анонимен - Бат Бойко е юнак над юнаците.
16.01.2007 22:51
Бат Бойко е юнак над юнаците.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9810834
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094