Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2007 17:08 - Какво мислите за раздаването на милиард и кусур лева от бюджетния излишък?
Автор: ssstto Категория: Политика   
Прочетен: 2774 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 22.12.2007 20:07


Какво мислите за раздаването на милиард и кусур лева от бюджетния излишък в края на годината:



  image

Александър Божков, бивш политик принуден да изкарва прехраната си като радиоводещ:
-Това беше коледен подарък на корумпираната власт за олигарсите. Направо ми призлява при мисълта те да  забогатеят още повече. Ще ми се и аз да бях олигарх.


image

Симеон Сакскобурготски,нереализирал се до момента като монарх,принуден да работи 4 години като министър- председател:
-Толкова много злоба има в някои хора,толкова са завистливи. Честно казано боли ме жезъла за мнението на измислени икономисти за излишъка.



Тагове:   Какво,   мислите,


Гласувай:
0



1. vmitkov - Прав е Божков
02.01.2008 08:17
Защо олгарсите ще приберат най-голямата част от излишъка?

Отговорът е много прост - за да не се нагнети още инфлация. Те просто ще изнесат тези пари в чужбина - или директно, или чрез покупки в чужбина.

Представяте ли си какво ще стане, ако този милиард се влее в стокооборота вътре в страната? Че то повишението на учителските заплати (няколко десетки милиона лева) беше причината за инфлацията според разни министри, а какво остава за цял милиард?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9809878
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094