Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2008 19:10 - Проект:Как запалих Бойко, първа фаза
Автор: ssstto Категория: Политика   
Прочетен: 1366 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.02.2008 08:53


 
Един приятел ми даде календарчета на ГЕРБ и аз реших да ги използвам много креативно. Опитах да ги сгъна на оригами, но нищо не излезе. Сега работя по ултрамодерен, невероятно модернистичен и леко пиромански проект доказващ, че съм единствената истинска опозиция на ГЕРБ. Нарича се КАК ЗАПАЛИХ ПОРТРЕТА НА  БОЙКО БОРИСОВ БЕЗ БСП ИЛИ ВЪОБЩЕ НЯКОЙ ДА МИ ПЛАЩА. Щото Негово кметско величество успява да подчини с инквизиторския си поглед всички български пирани от вида журналисти и виртуални псевдоопозиционери и те не смеят да докажат, че всеки може да запали портрета на софийския кмет. Нещо напълно нормално в една демократична държава със свобода на словото и хора следящи всяка дума на политиците в стремеж да открият първите признаци хахване, а не да ги подминават с подхилкване. Ако успея да запаля календарчето на ГЕРБ и да направя клип, и да го кача в youtube се надявам да бъде гледан милион пъти. Днес пробвах, но календарчетата на ГЕРБ не щат да горят. Те са направени от кевлар.

 
image   image   


Тагове:   как,   фаза,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9805325
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094