Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2008 20:27 - Говорят ли си Цветанка Ризова и Татяна Дончева за змии мутанти в село Хухла? Или си говорят за Брендо?
Автор: ssstto Категория: Политика   
Прочетен: 3311 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 29.09.2008 23:15


Змии мутанти или Брендо е все едно, защото може би Нова телевизия  се е превърнала в част от медиината имерия включваща  Уикенд, Шок, Шоу и други вестници които е препоръчително да се докосват с три ката ръкавици. Но ако Таня, както носещата безбожно скъпи очила водеща нарича депутатката от БСП, беше казала,  че змии мутанти са нападнали съседното село, реакцията и на Цветанка Ризова и на цялата 24 часово плямпаща и драскаща класа пак щеше да същата, като на новината, че бизнесмен само с едно име спонсорира медия-никаква.

Татяна Дончева:Вие знаете, че Огнян Стефанов е бил на вечеря с Брендо, известен в криминалния и оперативен свят.
Водещ: Така чета по непотвърдена информация.
Татяна Дончева: Вие знаете, че фирми на Брендо са спонсори на сайта „Фрог”. Това го има над главата на вестника.

Първо, фрогнюз не е вестник, а сайт, второ, ако Таня говори за Фрог все пак,над главата няма реклами, и трето, кои са фирмите на Брендо та да ги сравним с рекламите под главата-Пещерска, Съни Бийч, homeforyou.bg. Толкова време си живея живота на пет километра от Хухла и кьорава змия мутант да не съм видял. Това най-много ме ядоса като прочетох във вестник Шок, че там имало.

О, неееее, змиите мутанти са изпълзели чак в Нова телевизия.


Тагове:   мутанти,   Ризова,


Гласувай:
0



1. haralanov - Здравейте
29.09.2008 21:12
Не четете вестник Шок!Или Шоу,пък и Уйкенд...Все тая.А Цецка Ризова и Таня Дончева и без това са антиутопични персонажи.Окаяна история...
цитирай
2. rummi - много ми се иска
29.09.2008 21:25
щом сте наблизо до Хухла да снимате една змия-мутант. щото не съм виждала досега такива
цитирай
3. ssstto - Тъжно е
29.09.2008 21:31
наистина, но не би трябвало да е така поне с Нова телевизия. Водещата трябва да следи за всяка дума. То и аз не ги чета тия вестници, ама ми ги пробутват -виж кво пише за вашия край, има ли сте змии мутанти. А Уикенд тоя август го докоснах и още съжалявам, сякаш някой надрусан го пише.
цитирай
4. ssstto - rummi, то и аз искам да снимам змии мутанти,
29.09.2008 21:38
а също и сомовете мутанти в язовир Ивайловград.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9804559
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094