Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2009 21:45 - Да стягаме подаръци за заминаващата си принцеса Меглена Кунева
Автор: ssstto Категория: Политика   
Прочетен: 2050 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 07.07.2009 18:35


imageАх, жълтото ми сърце се къса, душата ми кърви в синьо, напълно съм съсипан и ще трябва да си махна татуираната на задника ми коронка с инициали МК защото брадвата на селянина с метрото изглежда ще се стовари върху комисар номер едно за всички времена Меглена Кунева и тя ще бъде заместена от герберката Румяна Желева.

Въпреки че Кунева беше решителна като царица на амазонките и елегантна като модел на Карл Лагерфелд, и с бодливия боздуган, който държеше   в чантата си се разправи безпощадно с опасните китайски играчки все пак не можа да овладее фиксираните цени на таксита в някои градове в България. ОК може да е само един,  но писах на Нейно Величество Еврокомисарката във Фейсбук преди два месеца и така и не дочаках отговор. Надявах се да заема поста комисар по защита на потребителите в ЕС още 104 години за да стигне и до фиксираните таксиметрови цени. Според онова сборище на либертариански глупаци  ИПИ такова нещо като фиксирани цени на такситата няма. Ерго, някои градове в България са в друго измерение.



Гласувай:
0



1. анонимен - Bravo!!!
06.07.2009 22:08
Satirata e vajna ...,:)))))
цитирай
2. ssstto - :)
06.07.2009 22:17
честито ти бойково царуване
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9806452
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094