Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2011 14:55 - Националната съкровищница от бойковизми натрупани през 2011 (със специалното участие на Бареков, Плевнелиев, РЗС и министри)
Автор: ssstto Категория: Политика   
Прочетен: 2706 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 28.12.2011 11:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

 През 2011-а единственият сектор в който не се усети криза, а преживя истински бум, беше този на  абсурдните изказвания на политиците ни. Най-голям принос имаше Бойко Борисов затова ги обединих под "бойковизми".  


 БОЙКО БОРИСОВ

 "Какво е бъдещето? Бъдещето е резервните части на човека. Това е бъдещето ." 

За протестиращите срещу шистовия газ: "Ако продължават да ме дразнят, ще подпиша "на инат"

За Варна: "Еми, ще си стоите село." 
 
За високите цени са виновни:"Незапомнената световна икономическа криза, световната финансова криза, цунамито и ядрената катастрофа".

Към журналистка от bgnes: "Я си глей работата! Точно на теб ли ще отговарям!"  

 В Япония, демонстрирайки пред журналистите познания по езика: 
-А "премиер" знаете ли как е на японски?
- Как е?
- Шушо.

За спасяването на еврото: "Рецептите, които аз дадох, една по една почват да се случват." 

За политиката на бюджетни икономии/политка на мизерията: "Европа тръгва по нашия модел. Не случайно канцлерът на Германия госпожа Ангела Меркел ни дава за пример". 

Много пъти, искайки пари от ЕС или отказвайки даде на ЕС, за да прикрие бедността на страната: "Ние сме отличници". (по нисък бюджетен дефицит)

Как ЕС да излезе от кризата: "Закъсалите държави, които търсят помощи, ако приведат пенсиите и заплатите такива, каквито са в България, веднага ще излязат от дефицита."

В парламента към Корнелия Нинова: "Ма няма да ми говорите така, може да се карате на мъжа си, на любовника си, на мен няма да ми говорите така, аз не съм само никакъв...премиер...малък...някакъв . Държа се много прилично, но аз не съм свикнал да ми се говори с такъв тон."
 
Към студентите, притеснени от безработицата: "Как да няма работа! Ние примерно за овчари в момента… и така се търси в момента агнешко месо и овчо в цяла Европа, че просто."

За трудното положение в страната (това беше истински шедьовър) : "Моето семейство, откакто аз се помня - от дете до ден-днешен, картофи не е купувало. Винаги сме си ги садили, копали, гледали и не сме ходили в плод и зеленчук, за да си купим - нито майка ми, нито баща ми, нито баба ми, нито аз. И мога да ви кажа как се садят, ако не знаете? Трябва да се сложат на тъмно, за да покълнат, след това малко с мотиката се копаят, слагат се. И толкова пустеещи земи, всеки може да си насади."

"Радвам се, че “Кока-Кола“ избра Банкя за място на своите инвестиции, защото Банкя и “Кока-Кола“ са съизмерими величини."

За кредитния рейтинг на Бълагрия: "Винаги е по-добре да го вдигаш, отколкото да ти пада рейтинга."

"Внимателно броих протестиращите от прозореца, не бяха повече от 50-100 човека."

"Ние ще я градим България, ако искат да я рушат, да я рушат."

Бойко Борисов съобщил, че е забранил на министрите си да оправдават несвършената от тях работа с предишното управление и че това може да прави единствено той.
 
"Никога не търси вината в себе си българинът, никога. Че се е докарал да е безработен, че се е докарал да не го искат на работа. Щото не е достатъчно квалифициран или дисциплиниран или каквото и да е било. Той не се чувства виновен. Той търси виновен-правителството, Борисов, Бойко, никога себе си."

За класацията според която България е най-корумпираната страна  в ЕС:"Това изследване е за усещането на хората, ако питат българите, те ще кажат, че са най-нещастни в ЕС, такъв ни е манталитетът – да се оплакваме."

Разпорежда на шефа на митниците да върне на старото му работно място "Вучката, едно момче, къде рита топката с мене".

Към  шефа на митниците: "Абе тоя Мишо Бирата ми се обади сега пак. В неговата фабрика влезнали митничари ли са, полицаи ли са, събират телефони, правят там некаква акция. Там поех ангажимент и аз не съм Първанов. Като съм му обещал, че няма да го закачам, няма да го закачам."

За директора на Техноекспортстрой:"Уволних го и го възстанових за един ден, случва се и това в мача."

На пресконференция на въпрос за взривовете пред Галерия: "Искам да ви припомня тази хубава българска поговорка, че в ада на казана на българите няма охрана, ние сме достатъчно способни сами да си омаскарим държавата. Правите го прекрасно... Така предайте на тези, които са ви казали да зададете тези въпроси."

 На друга пресконференция към Сашо Диков: "Сто пъти ме предупредиха: правите изявления, както правят в чужбина и не давайте възможност да ви опорочават за пореден път пресконференцията."

 И 2011-та стискаме зъби, след това идва хубавото.

 "Аз не искам да съм премиер на държавата, в която народът се бунтува."


 СИМЕОН ДЯНКОВ

 "В САЩ определено са по-зле от нас финансово." (Дянков има предвид рекордния дефицит и дълг на САЩ, но пазарите не   възприемат дълга като прекомерен, защото лихвите по него са рекордно ниски)

 16-и юни: "Празни приказки са твърденията, че правителството не се е справило с кризата."

"След пет години българските пенсионери ще получават повече от гръцките пенсионери."

За протестиращите зърнопроизводители, железници, пенсионери, полиция и военни: "Лапачите са повече от паниците."

"Тази година само още две държави в Европейския съюз имали потвърден стабилен рейтинг от "Стандарт енд Пуърс". (всъщност в ЕС има 19 държави с по-висок от България рейтинг)

Борисов и ЦВЕТАН ЦВЕТАНОВ  мислеха да се криминализира носенето на бензин.



БОЖИДАР ДИМИТРОВ

"Защо бе, майка му стара, защо толкова злоба, бе?! Е т"ва не мога да си го обясня при тоя шибан народ, при тия шибани колеги!"



НИКОЛАЙ КОЦЕВ И НИКОЛАЙ РАШЕВ, ДЕПУТАТИ ОТ ГЕРБ

"България се е освободила преди 500 години от турско робство."


ВЕЖДИ РАШИДОВ,  МИНИСТЪР НА  КУЛТУРАТА НА ПОДМАЗВАНЕТО

След като Съюза на българските художници реши да направи Бойко Борисов свой почетен член, Рашидов, попитан виждал ли е картини на премиера: "Прави хубави скици на заседанията. Една скица като на Пикасо може да бъде много ценна след време. Гоген е започнал да рисува на 41 години. Не се знае кога ще се отключи геният в човека".


НИКОЛАЙ МЛАДЕНОВ, МИНИСТЪР НА ВЪНШНИТЕ РАБОТИ

"Боклук е цялото състояние... в което има хора в държавата, които си позволяват да имат смелостта да заемат различни позиции от тези на правителството."

B Туитър   @nmladenov раздава банове, като по този начин е невъзможно не само да се изпращат съобщения до него, но и да бъде следен. Правилно се е махнал от СДС, в това няма нищо демократично, по-скоро е инфантилно.



СЕРГЕЙ ИГНАТОВ, МИНИСТЪР НА ОБРАЗОВАНИЕТО  И АЛКОХОЛНИТЕ ОБИЧАИ 

"Така че, ако вашите домакини-студенти сутрин, към 5-6 часа, ви черпят с ракия или с уиски, не смятайте, че това е нарушение на добрите нрави. Все някъде в света е 17 часа."



РОСЕН ПЛЕВНЕЛИЕВ, ПЪРВАТА ЖЕНА (УЧУДВАЩО ЛИ Е ЧЕ ГОВОРИ ЗА ИМПЛАНТИРАНЕ) ПРЕЗИДЕНТ НА БЪЛГАРИЯ, 

За миналите си животи: "Роден съм през 1730 година. Някъде в Ирландия. Бил съм бил жена пастир."

За българската култура на стабилност: "Тя ще трябва да бъде имплантирана в главите на 500 млн. европейци".



МАЛИНА АНДРЕЕВА, ОБЩИНСКИ СЪВЕТНИК В СОФИЯ ОТ ГЕРБ

За снегопочистването: “Чистите улици са социализъм. Това са естествени процеси. Социализмът много ни разглези”.

 

НИКОЛАЙ БАРЕКОВ, ВОДЕЩ В ТВ7 И НЕФОРМАЛЕН МИНИСТЪР НА ПРОПАГАНДАТА НА ГЕРБ

"Този боклук, който тук беше стоварен под формата на трактористки машини да се омита още днес от столицата, където сме дошли да си изкарваме хляба, защото в противен случай аз ще оглавя едно гражданско общество срещу тази развилняла се пасмина от провинцията и не се знае ние какво можем да направим - можем да режем гуми, може да палим трактори. Аз не желая някакви разюздани селяни наистина в центъра на София да ми пречат да си изкарвам хляба.  Като нямат работа да отидат да си режат сланината и винцето върху вестника и да ядат - нали това е забавлението по селски в България, така се възприема."


РЗС

Надпис на плакат: "Цецо и Бойко в една килия." 



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9782595
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094