Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2013 12:26 - Герберастите лъжат за хакнатия профил на Бойко, по всяка вероятност
Автор: ssstto Категория: Политика   
Прочетен: 1954 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 02.09.2013 07:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Историята с хакването продължава да е жива в медийното пространство, като хлебарка с откъсната глава, но докога ли? И мен медииното Гестапо на ГЕРБ ме заблуди да повярвам, че профилът на the Real Slim Shady/Бойко Борисов е закрит, защото отряди комунета са го докладвали за фалшив, по всяка вероятност. Но по всяка вероятност не е така. Защото ако беше, Фейсбук щеше да прати мейл с обяснение и всичко щеше да е ясно, нямаше да има или докладван или хакнат. Странното е и че и ГЕРБ и медиите пишат, че профил във ФБ може или да бъде спрян защото е доклдван за фалшив или ако е хакнат (wtf is that), но не и че можеш сам да си го деактивираш. Затова по всяка вероятност профилът е закрит от ПР щаба на ГЕРБ. Деактивирането си имаше и добри страни:
-Като ми се отпуши оная ми ти златна уста и като потекоха едни бисери нон стоп, мила моя майно льо, скоро с тях ще си изплатим външния дълг. 
-Освен това така се очернят подлите комунета. Макар че, за разлика от случая с "намереното" писмо до Р.Овч сега ПР щабът на ГЕРБ няма по кой точно да  лисне кофата с помия.
 -И накрая-как пристрастеният към тълпите (агорофил?) Бойко Борисов ще позволи между него и боготворящите го фенове да застане бездушния интернет? Че как ще пропусне да възможността хората спонтанно да тичат към него за да го пипат  и снимат? Той ще се разболее без тълпа около него. Тълпите са полезни за кръвното.

Писах до pr@gerb.bg да ги питам дали са получавали мейл от ФБ по повод закриването на профила на Боко, но отговор няма. Е, поне така отговарят на втория ми въпрос-има ли смисъл да се пише до партия ГЕРБ. Затова и се отказах от идеята да им ставам член.

image 

И сто социални мрежи не се равняват на един такъв убав, иситнски калабалък. Нима Фейсбук може да замени стотиците дотичали да ме пипнат и снимат? Хак да ти е Зукърбърг, аз съм агорофил и предпочитам личния контакт  (снимка от 29.08 на stzagora.net).

PS Има вероятност ФБ като са пратили мейл с обяснение за деактивирането на профила освен ГЕРБ умишлено да го крият и никой да не го е чел, но чак пък толкова.



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9782513
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094