Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2007 22:12 - CNN са заснели извънземен в Белия дом
Автор: ssstto Категория: Забавление   
Прочетен: 3563 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 12.09.2007 01:13


На клипа от youtube се вижда,че преди 20 и кусур години американският президент Роналд Рейгън публично е изразил опасенията си,че извънземни чудовища ще нападнат Земята.И в ООН предложил всички земляни независимо от идеологиите си да се обединят срещу инопланетната заплаха за земната цивилизация. Обединение обаче нямало и изглежда извънземните са нахлули на Земята,подчинили са най-могъщата страна в света и казват на президента и какво да прави.CNN са успели да заснемат едно извънземно зад дясното рамо на Джордж Буш.
cnn.com/video/#/video/politics/2007/08/31/bush.sots.mortgages.cnn

image



Тагове:   дом,


Гласувай:
0



1. анонимен - Atlantis Alien Visitation & Genetic Manipulation
12.09.2007 05:34
Atlantis Alien Visitation & Genetic Manipulation part1
http://youtube.com/watch?v=QyMH6qPLo34

Atlantis Alien Visitation & Genetic Manipulation part66 final
http://youtube.com/watch?v=FFnYWKjgic8
цитирай
2. анонимен - Уважаеми ssstto Понеже бяхте ...
12.09.2007 10:40
Уважаеми ssstto

Понеже бяхте чест гост в моя блог искам да съобщя с твърде смесени негативни чувства, че от 13 т.м. блогът ми: watchtowerman, е изтрит без да ми се даде причина за това. Основна теза в блога бяха доказателствата за Божествено Присъствие, както в миналото, така и понастоящем. За тази си дейност бях арестуван през 1981г и заради защитата на Християнските ценности чрез силата на перото и знанията обвинен по член 107 от НК за:”антидържавна пропаганда и агитация”.
През 2005г е-mail-a ми в abv беше рагромен по подобен начин на извършения от blog.bg през нощта срещу 13 септември, заради спечелената награда на редакцията на Дойче веле за статията ми „Първо съботата, после – неделята”.
Безусловният ми извод е, че тоталитарната, комунистическа, войнствено-атеистична Държавна Сигурност продължава да КОНТРОЛИРА и държавата и цялата информация в нея, а по този начин и народа.
Ако имате да споделите нещо с мен и по този неприятен за мен случай – защото вложих доста време, докато създам в подходящ за ползване вид насъбраната от мен информация, може да използвате е-mail-a ми в abv – todor_mach@abv.bg=

С поздрави: Тодор Мачканов
цитирай
3. sladurana86 - то то Буш по - голямо извънземно едва ...
12.09.2007 19:30
то то Буш по - голямо извънземно едва ли има
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9782117
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094