Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2010 16:09 - Мисля, че срещнах Колънов и Нобски
Автор: ssstto Категория: Други   
Прочетен: 2118 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 06.03.2010 17:38


Миналия петък газех през  столичната тундра, позната още и като Южен парк, за да взема няколко урока по лов на октоподи на басейн Спартак. На една пейка в парка кротко преживяха слънчоглед  двама униформени с пагони. Сигурно така сержант Колънов и ефретойр Нобски си изпълняваха дълга да служат и пазят,  служейки на гълъбите със семки и пазейки пейката някой да не я открадне. Щото кой знае, всякакви ги има, най-лошите са тия дето са като кръстоска между злите гении Дарт Вейдър и Осама Бен Ладен. 

Ако пак ги  видя Нобски и Колънов непременно ще ги снимам. Надявам се и Гаспод да е с тях.


Тагове:   полиция,   МВР,


Гласувай:
3



1. sunflower - Октоподи ще ловиш????? Хм, интересно! :)
06.03.2010 18:13
Ще ти кажа под секрет моят проблем какъв е. Винаги съм искала като заостарявам .... някой ден след 100тина години ..... да заприличам на Баба Вихронрав.
Обаче ..... характера ми е по като на Бабчето Ог :(((((( .... е, ще съм доволна ако поне на фигура го докарам като Есме, че заоблените форми на Ог няма да ми отиват :))))
цитирай
2. ssstto - Октоподи, сепии и морски дарове
07.03.2010 15:43
Нали уж басейн Спартак бил главната квартира на Октопода Алексей Петров.
А то е по-хубаво да имаш характера на леля Ог, отколкото на баба Вихронрав, знам от опит.
А за формите, ако си изтеглила генети4ния джакпот, като братов4едите ми, няма страшно, да му мислят пастите
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9809785
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094