Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2006 10:51 - Футболният хулиган Стоичков
Автор: ssstto Категория: Изкуство   
Прочетен: 1684 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.08.2006 10:48


Всички ме познават и ме уважават,
защото нося в джоба националния  отбор.
Щом минавам стават и ме поздравяват,
дори кварталното ченге.

Припев:
Аз съм вече 40 годишен,
според съдиите изпечен хулиган,
а аз съм само 40годишен,
за българския футбол аз съм срам.

Боби е консерва, лази ми по нерва,
по цял ден той ми пили за школо.
O, стига бе човече не изтрайвам вече,
ще ти бръкна в лявото око.

Журналистите са  строги и не вярват в бога,
отнасят се със мен като с кретен.
Почакайте  мили мои, аз не ще Ви моля,
не ще да видите вече светъл ден.

Влизам аз на стадиона, запалвам си цигара,
поръчвам там голове безброй.
A футболистите тичат, защото ме обичат,
и пак падаме с три на нулааааааааа.

Припев:
Аз съм вече 40 годишен,
според съдиите изпечен хулиган,
а аз съм само 40годишен,
за българския футбол аз съм срам.

от Хулиган на Монолит  по повод
Стоичков стана студент
Стоичков удря кола и се изнизва   и синята лампа.
Стоичков трябва да се махне защото досега не е доказал че е добър треньор.Това,че беше най-успешният български футболист е друг въпрос.


Тагове:   хулиган,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9809878
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094