Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2007 21:11 - Какъв блог ми се чете
Автор: ssstto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3147 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 01.06.2007 21:56


Археологически блог ми се чете.Всяко лято хиляди археолози хукват да копат като луди и правят сензационни  открития,но тия археолози не знаят ли какво е компютър,интернет и блог?Някой от тях няма ли да се сети да пише всеки ден или през ден какво става на работното му място.Иска ми се  да се хвана да копам няколко дена даже и без пари стига само да ме вземат.
Алооо модератора,за тебе се отнася,пусни това в избрани ;)


Тагове:   блог,   Какъв,


Гласувай:
0



1. alison - Споко.
01.06.2007 21:29
Някои ,любознателни и досадни представители на съсловието ,четат предимно"неизбрани":)))))))
Споделям желанието и апелирам към археолозите,също.
Но подозирам,че не им остава време да се подвизават тук,затова,си предлагам услугите,като секретарка.За копаене ,не става и дума, но с малка метличка бих отмитала "прахта на вековете"насам-натам и щом се появи НЕЩО---веднага заставам зад шефа на разкопките и внимателно и старателно ще си стенографирам,фотографирам и т. н.
Мечти,мечти!
цитирай
2. sowhat - а дали
01.06.2007 21:49
някой нечистоплътен малоумник и иманяр няма да се възползва от информацията за разкопките ssstto?
цитирай
3. ssstto - надявам се не
01.06.2007 21:54
Пък и те археолозите обикновено копаят след иманярите.Ако бях от ГДБОП щях да пусна фалшив блог уж се копа някъде и ще чакам в засада да ми дойдат.
цитирай
4. alison - Такова мероприятие,също би било забавно,
01.06.2007 22:03
почти ,колкото и разпрахването с прословутите метлички.
Обаче българското вътрешно министерство,се е хванало ръчичка за ръчичка с мафията....
Има и някои други грижи,както се видя---да съпровожда абитуриенти по баловете ....
Заети са полицаите и техните производни, за беда!
цитирай
5. ssstto - Ония двамата с абитуриента
01.06.2007 22:06
Можеха за наказание да ги пратят да охраняват Перперикон че да им дойде акъла
цитирай
6. sowhat - това за засадата
01.06.2007 22:14
е много куул.обаче докато съм сигурна ,че разни идиоти се мотат по блоговете ,много ме съмнява че ГДБОП го прави...
цитирай
7. alison - Ма вие луди ли сте !?
01.06.2007 22:33
Че униформите го правят само за пари!
А ,с риск да цитирам Петканов...но и тук пари няма---какво да се мотат тук!?
Докато иманярите...наистина са напред с техническите средства(вкл. и Интернета),всеки го знае,а са и доста интелигентни ,за разлика от пазителите на закона в тая страна...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9810832
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094