Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2009 20:45 - Затънал до уши, обвинявам блог.бг
Автор: ssstto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1230 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.05.2009 23:46


Ок, признавам поддадох се на изкушението адсенс, но аз изобщо не съм виновен. За всичко е виновен блог.бг. Те създадоха това чудовище...мен. А сега  така съм затънал в адсенс блатото, че на куково ще се оправя с профилите си със закрити имейли. Сбогом жесток свят!

Все пак съм доволен, че  като на първи април писах, че блог.бг започва да плаща на блогърите на някой това му се сторило велика идея, макар и чак когато дойде кризата и ни остана само да се храним с варени кашони за да не умрем от глад. Сбогом жесток свят, сбогом!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9782001
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094