Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2007 17:47 - Koя е Петя Павлова?
Автор: ssstto Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2936 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 08.04.2007 20:30


Известни личности или разглезени травестити, дали има разлика в тоз Вип брадър хич не знам.Но ето една от набедените за "известни личности" Петя Павлова на която името досега в България са чували пет човека ще стане много известна.И майор Деянов,a.k.a. професор Данаилов може да си я вземе да си я включи в рекламата "пратството уграбва" без пари,щото Петя била  голям защитник на правата на Джаба и дрогираните холивудски парчета.
Много модно стана да се писва за брадърите и да се плюва по тях,ама това си е част от стратегията.Не е като с айдъла нъл тъй?
Ама много гей-вид има сайта bigbrother.bg!



Гласувай:
0



1. star - Аз
31.03.2007 22:34
пък много пъти съм я чувала :) Ама май само аз.Слушала съм нейни песни,гледала съм клипове,чела съм интервюта,даже май тя и сестра й имаха фотосесия в Максим и там ги гледах :)) На всички им е много непозната.Когото и да попиташ няма да я знае с песни или нещо подобно,ами с ВИП брадър :) Не знам колко е известна извън България,ама тука хич не е :D
цитирай
2. ssstto - ;)
31.03.2007 23:16
И кво,чалга ли пее?
цитирай
3. star - Ами
01.04.2007 16:05
не пее чалга :) Пее така наречения поп :D Не съм и голяма фенка,но добре пее момичето :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9807823
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094