Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2006 12:00 - Слави се крие като мишок от дело за клевета
Автор: ssstto Категория: Новини   
Прочетен: 2747 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 06.06.2006 20:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
От вчера всички знаят за делото което Слави спечели и 80-те хиляди лева.Много малко знаят,че Слави се укрива от правосъдието когато трябва да се яви като подсъдим за клевета и то неведнъж.Не става дума за дело от жълти вестници,а за дело от Волен Сидеров.На делото на 25-ти май Дългия не се е явил защото призовкарите не са могли да го открият на адреса на който живее нито на адреса на Битиви.Работодателиете на Слави са отказали да приемат призовката.То и аз да бях от Битиви нямаше да приема призовката защото рейтинга и без това дело както каза 24 часа пада,а с това дело ще се очернят.Ама е много подлярско да се пъчиш,че си спечелил едно дело,а по друго да се криеш като голям тлъст мишок.Това е вторият път по това дело когато Слави Трифонов се крие и се прави на ударен.Волен сидеров е дал на съд и още някой от екипа на Слави който на първото заседание не се е явил,второто е насрочено за този месец.

източник


Тагове:   Мишок,   дело,   клевета,   От,


Гласувай:
0



1. анонимен - ми време
06.06.2006 16:38
е и Сидеров да го дадат под съд ,а не и той да се крие като тлъст мишок зад имунитета си на депутат ,нали?
защото прощавай не харесвам дългия ,но поне умее да води шоу,за разлика от лудия сидеров, който беше от каква ли не партия .чудя че на хора ,като теб които не виждат шизофреничният фанатизъм в очите му. харесваш ли Хитлер? защото аз не го.
цитирай
2. ssstto - и двaмата
06.06.2006 17:34
ооо,и двамата са шомени,просто имат различна аудитория.нямам нищо против да дадат Сидеров на съд,аз не съм гласувал за атка и няма да гласувам за никого.веднъж видях шизофреничният фанатизъм в очите му по Скат,говореше нещо за дълга на България,ама такива глупости говореше сякаш за първи път вижда държавен дълг и частен дълг.не съм го гледал повече.
цитирай
3. анонимен - Вярно е ....
17.06.2006 10:29
Вярно е, че и двамата са шоумени, но Сидеров повече ми напомня на Жорж Ганчев много си приличат в изказванията пред публика.Едно говорят, друго правят.
цитирай
4. анонимен - правопис
23.07.2006 17:16
/извън темата: всичко хубаво на блога, но поне научете българския правопис и залягайте над граматиката. СЛЕД ТОЧКА СЕ ПИШЕ ИНТЕРВАЛ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9810333
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094