Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2006 23:12 - Петметрови змии-мутанти в столичната канализация и Буш чете Камю
Автор: ssstto Категория: Новини   
Прочетен: 2704 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 12.08.2006 23:17


И двете неща ми изглеждат невероятни и напълно в духа на вестник Шок.Чел съм нещо за змии мутанти в тоя или друг подобен вестник.Джордж У.Буш   да чете Албер Камю също ми се струва толкова вероятно колкото и да се опитват Битиви,Дарик радио и други да ме убедят. Буш бил разкрил викат предпочитанията си към творчеството на Камю още през 2005 година в реч в Брюксел.Речите на президентите се пишат от специален човек,или човеци.По време на първият мандат на Буш един от хората му в Белия дом напусна и после каза,че Буш чете само една книга-Библията.Тъпотата на Буш която искат да се прикрие като разправят как четял Камю лъсва в същата тая новина в която се казва че ел президенте бил в отпуска в ранчото си.Избухва война между Израел и Ливан която може да подпали целия арабски свят и какво прави тоя глупак?Взима си отпуска.Не съм чел Камю и изобщо не мисля да го чета,обаче тоя екзистенциалист да е любим автор на някой с коефицент на интелигентност 91?Съмнявам се.


Тагове:   мутанти,   канализация,   Камю,


Гласувай:
0



1. ren - ---------------
13.08.2006 15:15
Е,той,пък мож да знае как се подковават коне и тимарят катъри!!!! Нали се на ранчота дреме,къде кот стане-той на ранчото,ми пъпът му фърлен там на човечеца...Ма коефициентът му не е 91...объркали са цифрите,наобратно го чети.
цитирай
2. анонимен - asia
24.08.2006 10:15
Ми те такива си ги харесват в Щатите - колкото по-тъпи, толкова по-лесно се управляват! ма то сигурно не е лесно да живееш в Матрицата... Буш е много слаб президент, Клинтън беше голям пич, ама стана нещо неудобен явно, сигурно не се вписва в бизнес-плана... иначе това е най-демократичната държава, да не си помислите друго... може и аз да не съм права, но според мен в речника срещу ''демокрация'' не стои ''промиване на мозъци'' !!! за мен обаче Щатите продължават да само Страната на неограничената простотия....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9806435
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094