Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2007 10:41 - Бойко Борисов и други разочарования
Автор: ssstto Категория: Новини   
Прочетен: 2189 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 14.01.2007 14:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Александър Божков ме разочарова напълно като нарече "прозрачна" процедурата за избор на нов директор на Топлофикация.Това е много странно понеже от кандидатите не се изисквало програма за развитие на Топлофикация,а комисията само  е  събеседвала с кандидатите, и като капак не са водили протоколи от интервютата.По времето когато Александър Божков е бил министър на това може да са казвали "прозрачно" въпреки,че не виждам на какво може да се каже прозрачно
--> Освен това като му пратих такъв коментар той не го пусна.

Софийският кмет ме разочарова тотално,не го било страх Бойко Борисов от Румен Овчаров ли,а защо си взе куче-пазач вчера?.-->Бойко   даваше интервю по БНР преди малко,циркът е доста добър.Той каза,че сигнала от Австрия за Вльо Топлото е бил "генериран" от него.Въри та опровергавай после.Ама водещата като го пита не отговори с да или не,а само увърташе-аз толкова добре съм работил с чуждите служби....

Македонците ме разочароваха още повече.Те организираха заговор за отравяне на цяла България с фъстъци,който се провали и от яд вчера си го изкараха на българите на панихидата на Мара Бунева -->

Румънците също ме разочароваха,щото изкупували храните в пограничните градове,а в замяна от Румъния идвали евтини цигари.

Министър Стефан Данаилов който не може да е  капо ди тути капи  в България,а само дясна ръка на Божков и Първанов   отишъл да се снима в Италия като биг босо мафиозо.Миналата година министърът уж участваше в кампанията на Първанов в извънработно време,а сега всичката Мара втасала и той има време за филми.

NATO ме разочароваха щото нямат нищо против колекцията на Васил Божков
http://standartnews.com/bg/article.php?d=2007-01-14&article=174640

Най-много ме разочарова правописът на ракиджийте

image

http://capital.bg/showblog.php?storyid=303925




Гласувай:
0



1. danailpetrov - e nema kvo
17.01.2007 00:51
f ebropa sme
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9806043
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094