Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2007 20:56 - Бг журналистиката навлиза в 21-и век
Автор: ssstto Категория: Новини   
Прочетен: 3294 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 22.03.2007 22:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес по bTV   малко след седем  сутринта едно нещо ме разсмя и почти ме разсъни-от утре до неделя  щяло да има семинар "Журналистите и високите технологии" на който бг журналисти щели да учат мръсни думички като:
уеб 2.0
екс-пи(щото сутринта по битиви показаха,че  Уиндоусът им  98 или МЕ, дали не  и 95)
блог
браузър
истинска свобода на словото
youtube,vbox,vdub

Нашинските журналисти,че не са стока,не са,ама сега стават за смях на кучетата и котките.Светът отдавна е село,но нашенската журналистика се прави на високомерно гражданче и си разпространява вестниците Труд и "24 часа" по интернет само като платени pdf  файлове,отказва да критикува свои хора като Иво Инджев които не поради мързел го изритаха от Битиви и Николай Бареков на когото нямаше да му се размине току-така в една по-добра държава.
Сутринта видях по Битиви моят любим блог  и си мисля,че някои журналисти ще вземат идеята му и ще я пренесат в България като започнат да критикуват крайно обидно всички партии,но без ГЕРБ и Бойко Борисов.Не че аз не го правя,но аз си пиша  най-вече срещу Бойко Борисов.
Българските журналисти ако решат да си правят блогове ще трябва малко да се напънат за да не заприличат блоговете им като  този на Александър Божков в които гачи 90% от постингите са копипействани скучни   интервюта дадени на някои вестник или сайт и  някой музикален клип.
Мисля,че ще им трябва и по-богат кажжжгоде... речник щото като чете вестници понякога човек се пита хора ли са го писали или слепи и глухи роботи.


Тагове:   век,   навлиза,


Гласувай:
0



1. usteddd - напълно съгласен
22.03.2007 21:55
Компетентността ми лъсна яко, особено покрай цирка с торентите
цитирай
2. ssstto - Ъхъ и на мен не ми се понравиха
22.03.2007 22:21
Те даваха думата,отразяваха гледната точка,питаха за коментари,ама тцъ, нещо все забравяха да питат министърът "кога ще уволниш явор колев който се олива и цялото ГБОП което не е успяло да засече злоупотребите в Топлофикация,източването на еврофондовете и какво става в Банско"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9782447
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094