Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2007 10:18 - Гностическото евангелие за Натура 2000
Автор: ssstto Категория: Новини   
Прочетен: 3002 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 15.06.2007 13:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Чувствам се малко като Том Ханкс  в "Шифърът на Леонардо" защото търся една голяма тайна която може да промени живота на всички и която е скрита в незнайна пещера на непристъпен връх.Само,че аз вече съм отчаян защото знам,че няма смисъл да търся ГОЛЯМАТА ТАЙНА.Със всеки изминал ден голямата тайна ще става все по-малка и накрая безполезна.

 Центърът за независима журналистика е направил едно медиино изследване върху темата   "Натура 2000" в медиите или медиите в натура" .И уж щяло да има презентация на четвърти юни.Не знам имало ли е защото никъде в интернет не пише какво е станало на обещаната презентация. Обаче по радио Хоризонт имаше интервю с не помня кой беше и той каза това което всеки може да каже и без да прави медиино изследване -медиите се занимават повече с вайкането  на инвеститорите как щели да бъдат ограбени от Натура2000 отколкото със застрашените интереси на всички българи от алчните инвеститори  и техните кметове като    Каварненскят касапин Цонко Цонев и  заминалите на вечна екскурзия в чужбина и на небето несебърски общинари.

На страницата на Центъра за независима журналситика това изследване го нямаше и аз писах на Весела Табакова от Центъра ако не е строго сектретно  да ми го прати.Не ми го изпрати,поне ми отговори,че било сто страници,било така,онака и щяло да излезе след време в книга.

Да де ама кел файда след месци или година от книга в стотина екземпляра.Затова ми се струва,че тичам след ГОЛЯМА ТАЙНА заровена в пещера на върха на планината.А и нали е имало презентация.Много ми е чудно защо никой новинарски сайт не е писал за изводите на това изследване.И ми е неудобно да искам пак от бнр.бг  да ми намерят точно това интервю да ми го изрежат и пратят в мп3.Пък и не помня на коя дата беше.В БНР са малко позакъсали с парите,не са като Дарик радио да пускат всяко тяхно интервю на аудио и текст.


Тагове:   НАТУРА,


Гласувай:
0



1. estrella - С апокрифи
15.06.2007 10:47
се занимавш, пич, с апокрифи. "Ще излезе в книга" ме разби. Тръпки ме побиват от такива асоциацийки и центрове за изследване.
цитирай
2. ssstto - Хубаво е
15.06.2007 10:51
че има такова изследване,имало даже и графики и таблици:) Ама трябваше да го качат на сайта си веднага щом е било готово.
цитирай
3. monnio - да,
15.06.2007 11:11
ама има бюджет за книга:)

песовете си лаят, инвеститорите първи и други класове си строят ... свлачищата и безопасността на сградите е друга бира.

в Банско пак си строят, даже и на спрените обекти - честитка
цитирай
4. viovioi - някой да каже къде може да се прочете нещо...
15.06.2007 16:52
по този закон ли е, програма ли е що ли е Натура 2000?Само си говориме!Аз лично от медиите знам горе-долу за какво иде реч.Но тези журналистически коментари са пречупени през виждането и политиката на медията.Няма такова нещо и медиите са обективни! Добре))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9807140
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094