Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2006 23:31 - Президент на правителството или обратното
Автор: ssstto Категория: Политика   
Прочетен: 1719 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 05.10.2006 23:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес гледах една реклама на Георги Първанов по телевизията.Много блудкава реклама с войници в Ирак и ГП с каска.Това което ми направи впечатление беше гласът на Стефан Данаилов в тази реклама призоваващ да се гласува за ГП.Първанов е подкрепен от БСП,хубаво.Ама защо един министър ще участва в реклама на кандидатпрезидент,макар и само с глас?Ако излезе в отпуска,добре.Ама доколкото знам не е.Миналата година министрите от НДСВ излезнаха в отпуска преди парламентарните избори.Там в правителството и в БСП не намират за ненормално такова нещо.Нали уж има разделение на властите.Това правителство на президента ли е,както в САЩ или на Народното събрание? Стефан Данаилов участва и в една друга реклама-срещу пиратсвото.С тази реклама се показва какво значи изтърканата фраза "защита на частни корпоративни интереси".Министъра на културата ми обяснява,че пиратсвото ограбва Бил Гейтс и Мики Маус.А те не ни ограбват нали.Дърт изкуфял пеъъъъъъъ-олитик.


Тагове:   обратното,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. copycat - пич...
06.10.2006 12:35
ГП все още е президент на републиката, ако ти си толкова заглижен за нея имай поне възпитанието да го наричаш г-н Георги Първанов.

Г-н Стефан Данаилов е един от най-големите ни артисти, независимо от политическите му възгледи. Подозирам, че ти не си постигнал и на йота от това, което тези двама българи са сторили, следователно нямаш минималното право да съкращаваш имената им или да изпускаш "господин".
цитирай
2. ssstto - Подозирам
06.10.2006 15:48
че си трето поколение комунистически мафиот и неща като "разделение на властите" ти звучат на патагонски.Това обяснява и как като гледаш черно виждаш червено.Да съм писал че не е голям артист?Не.Да обясня на теб и други подобни бетонни глави.Стефан Данаилов в този случаи,само в този случаи когато участва в рекламата на президента постъпва лошо.И то като политик.Не като артист.Двете неща са различни все пак.Вярно че за червените бабички това е едно и също,но все пак ще поясня,защото не очаквах да ми пише някава такава.Може и да има и други случаи,не знам,аз съм видял един и според мен това си е престъпление.Как ще изписвам името на президента си е моя работа,защото това е моя блог,така пестя малко от малкото място което отпуска блог.бг.Освен това не е престъпление нали?Или станахме пак народна република пък аз не съм разбрал?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9811671
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094