Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2007 17:49 - Аман от учтиви антикомунисти,дано повече да не ми четат блога
Автор: ssstto Категория: Политика   
Прочетен: 2208 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 03.10.2007 23:58


Забелязвам,че изкопаемите антикомунисти заливат блог.бг на големи вълни.Те много искат да си учтив с тях,но самите те не са много учтиви.Даже напротив,едни такива злобни,ама злобни до няма и къде щото всеки който каже нещо срещу Командира,СДС и Мартин Заимов е луд,за дясното може да се пишат само Хвалби,Градивна Критика и Доброжелателни Препоръки.Един фашизоид,маскиран като демократ ми даваше акъл,че не ми отивало да пиша политически коментари щото съм анонимен.Ми да иде в Китай като не иска да чете анонимни блогове.Ама аз си мисля,че по-важно е КАКВО се казва,а не КОЙ.За ДСБ това е неразбираемо щото там Костов казва какво да става и десебарите искат само той да им казва,да им е Командир завинаги.И не е важно кой е подхвърлил на Пламен Юруков идеята за Мартин Заимов,не е важно,че не е имало предварителни избори да се избере кандидата.Важното го казват лидерите.
А президентът за тях е гоце,Бойко Борисов и Бриго Аспарухов са пошли и гадни.Щото Бойко Борисов казва,че ДСБ е мафиотско  СДС и т.н.

imageПреди няколко месеца някой се беше уплашил от десебарщината в блог.бг,а Иво Беров,Йонков,Л.Христова и gantree още ги нямаше,те   спяха в криптата и за изборите  като примерни политически зомбита изпълзяха навън.


Тагове:   ДАНО,


Гласувай:
0



1. sladurana86 - ssstto
11.09.2007 13:44
Хахахаха, объркал си се нещо - обвиняваш десебар в кражба?! Ga(Y)ntree e 12000% последовател на Костов, а щом Костов каза, че не краде - значи и Ga(Y)ntree не краде. Ние ТРЯБВА да вярваме на КОМАНДИРА, защото иначе ще покажем на целия демократичен свят колко сме недорасли за управник като Костов и че сме лоши комунисти - агенти целящи ДеСтаБилизацията на ДСБ! И аз съм УПЛАШЕНА впрочем:)

Аз съм Десебарче и обичам
долари зелени,
"Костовец" да се наричам,
първа радост е за мен!
цитирай
2. drona - Пропуснал си
11.09.2007 14:28
разсъжденията за ЦЕННОСТИТЕ.

Преди малко порчетох на друго мясти че Big Brоther, Слави трифонов и Азис са измислени от комунистите ...Дааааа.... комунизма сред ДСБ-интелектуалците е неизтребим .... помня как другарката Пенчева сипеше слюнки срещу Kiss - отвратното лице на загнилия капитализъм ...и ме навяват едни асоциации.... не е за приказка просто

цитирай
3. ssstto - Те и демокрация
11.09.2007 20:26
си правят само когато им е удобно например като им трябва жертва за кандидат кмет на София.Как забравих, тоя Иво Беров ми сви идеята,че Бойко Борисов има връзки с руската мафия,всъщност според мен е възможно според него е сигурно,ама поне да беше сложил линкче,а аз и графика като по филмите си бях направил с кръгчета и стрелки.А някои толкоз лично приемат нещата!Много задръстени парчета.Като antonov дето ръси неща които не би казал на старата си майка и на малкото си дете.И трябваше да го изтрия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9782095
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094