Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2009 17:34 - Дебат- liveblogging
Автор: ssstto Категория: Политика   
Прочетен: 1621 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 31.05.2009 22:46


След половин час по Нова телевизия започва предизборен дебат за МВР между по-умния от двамата глупаци управляващи ГЕРБ Цветан Цветанов и по-умния министър на вътрешните работи на тройната коалиция Михаил Миков. Водещ на дебата би могъл да бъде Милен Цветков или някой папагал обучен от него да повтара "Ама кажете ми в коя страна го има това" или "Ама отговорете на въпроса" или "Това е хубаво и аз съм десен", но вместо това от Нова тв са избрали истинско човешко същество - Цветанка Ризова. Liveblogging е ...мииии... нещо като..стенограма пречупена през лична гледна точка на записващия. Първи постинг след около час.


Тагове:   дебат,


Гласувай:
0



1. miralyub - и аз го чакам--- да видя как ще се п...
31.05.2009 17:48
и аз го чакам--- да видя как ще се представи Втория ешелон.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9805760
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094