Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2011 13:37 - Кралят на лъжците Бойко отново се отметна от думите си (видео доказателство)
Автор: ssstto Категория: Политика   
Прочетен: 3980 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 31.01.2011 10:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Всеки ден българският премиер  доказва какъв изпечен лъжец блестящ оратор е, като ловко се отмята от казаното от него предния ден. И всеки ден абсурдистанските телевизии доказват, че един блогър с аматьорски софтуер може да представи по-пълна и вярна картина от тях, защото в събота не припомниха на зрителите си  повърхностните и набързо скалъпени обвинения на скъпият им премиер от предния ден, и така заедно с него ги заблудиха какво всъщност е казано/станало. 

В петък  в отговор на въпроса "Подозирате ли , че президента Първанов стои зад публикуваните записи от Галерия?"
Бойко Борисов  каза: Начина по който и той (президента) и БСП се опитват да ги използват за мен е красноречив, че стоят зад тях.

А в събота се опита да убеди седем милиона българи, че не знаят родния си език: Аз не съм вложил този смисъл когато съм казал.

Благодаря, Айнщайн, че ме учиш на български език.




Гласувай:
7



1. grobarq - Нормално за човек като Б.Б
30.01.2011 13:40
Но бих искал да се фокусирам върху друго. Преди няколко дни в парламента каза че БКП са убили дядо му. Защо тогава той и баща му са били членове на БКП?
Омазан е от лъжи този човек
цитирай
2. sis - благодаря за инфото
31.01.2011 00:01
:):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9781735
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094