Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2012 13:02 - За разлика от Бате Бойко на румънският премиер му омекна китката в снега(фото)
Автор: ssstto Категория: Политика   
Прочетен: 1724 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 29.01.2012 11:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Миналата седмица един екземпляр от тираджийското съсловие, превърнало се в обществен враг номер едно през зимата, предизвикал 3-километрова колона край Бяла, и ядосал Бойко Борисов. След като изпреварил колоната,  премиерът решил да спре и, вярвам зловещо начумерен като бурсук,  да попита шофьора защо е без вериги. Пред Дарик радио Бате Бойко разказва: "Спрях и му казах:Всичките хора, като мина, ще ме псуват мен и ще мислят, че заради мен са спрели, а това е заради теб. Мълчи и ме гледа като дебил!" Това се казва твърда ръка, това се казва премиер, ах, как разпутя сърцата ни.

За разлика от Бате Бойко мекушавия румънски премиер Емил Бок като види закъсали в снега тираджии търчи с черпака като Майка Тереза да им сервира топъл чай, както се опозорил тази седмица. Направо съм отвратен от тази унизителна  слабост на Емил Бок да показва съчувствие, клякайки пред проблемите на тираджийте.
Румънците да се засрамят, че нямат мъж за премиер.  Никаква милост към глупавите жертви на лошото време, само обвинения. 



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9810326
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094