Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2007 17:14 - Това го знае всяко хлапе,но никой в selo.bg
Автор: ssstto Категория: Туризъм   
Прочетен: 3203 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 13.09.2007 11:20


Има един такъв сайт selo.bg и на него има карта на България по области.Само,че картата не е отскоро и там  област Кърджали е доста по-голяма отколкото е всъщност.Това село.бг е много ама много селско,преди две седмици им писах,че картата им е сбъркана и от друго време,ама полза никва.И сега гледам,че в скайпа им излиза "абонатът отдавна не е бил на линия".
selo.bg                                                                     wikipedia
imageimage

Разликата между картите е община Ивайловград и всяко хлапе знае,че тя е в област Хасково,не Кърджали.



Тагове:   BG,   Никой,


Гласувай:
0



1. svetlo - Не е само това
10.09.2007 20:58
Аз посещавам този сайт от няколко месеца, защото идеята му ми се стори добра. Но имат адски много неточности и остаряла информация по Странджата, която почти знам на изуст. И аз им писах веднъж за сбъркано име на село, ама никъв дикиш не хвана:)
цитирай
2. ssstto - Те 800 квадратни километра
10.09.2007 21:10
са объркали... екипа им от 13 човека е като изваден от анкетата "българите са неграмотни и се притесняват най-много за мъжа на Азис".Кое село са объркали?
цитирай
3. svetlo - Ми на..
10.09.2007 21:58
помня ли?
Сега трябва пак да им се разровя из сайта..
цитирай
4. анонимен - Село .БГ - неточности ли?
22.05.2008 22:07
Аз също от скоро познавам този сайт, и съм писал на хората, при мен ми отговориха и публикуваха информация за моето село със снимки - веднага. Имайт епредвид, че все пак става въпрос за над 5000 села доколкото знам и на фона на постоянно променящата се демографска картина в България едва ли е лесно да се поддържа актуална информация за толкова хиляди села, камо ли от само 13 човека.
цитирай
5. ssstto - Екипа
22.05.2008 22:21
на сайта, към десетина човека бил в отпуска по това време и казват, че затова не са ми отговорили. Поне двама човека ме увериха, че ще сменят картата. Същата карта излезе след изборите и в 24 часа, Труд и Монитор. Понякога мързеливите хора успяват да паркират задниците си не на държавна работа.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9810341
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094