Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2006 22:48 - Вече имам лиценз да коментирам Бойко Борисов
Автор: ssstto Категория: Забавление   
Прочетен: 1416 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.10.2006 00:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                             image

Миналата седмица Бойко Борисов и Емел Етем не се разбраха за няколко милиона лева  за диги.Не знам какво е казала Емел Етем,но бате Бойко беше много засегнат защото го чух да казва с кръвожаден тон:
-Ще ме комнтира тя мене,мен избирателите са ми дали оценка.
За да не се стига до подобни злоупотреби и евентуални злополуки с някой позволил си да каже или напише нещо лошо за Бойко Борисов,Столична община започна да раздава лицензи с които се разрешава да се коментира бате Бойко.Ако Емел Етем не беше жена досега бате Бойко да я згазил с трамвай и да я погребал в някоя бала в Кремиковци.Сериозно,аз съм го виждал на какво е способен.Като се ядоса Бойко Борисов може да изяде един крокодил както си е жив и да го изсере на следващият ден на чанти,куфари и портмонета.
Аз вече си имам,
лиценз де,не изделие от крокодилска кожа:) и мога да казвам и пиша какво мисля за Бойко Борисов

Реакцията на  Бойко Борисов много
прилича на цялостното държание на селския бек Панайот.






                 


Тагове:   лиценз,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9806160
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094