Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2011 22:14 - Бойко Мръсника:ма няма да ми говорите така, може да се карате на любовника си (видео бойковизми)
Автор: ssstto Категория: Политика   
Прочетен: 1978 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 08.10.2011 11:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Най-глупавата една минута на Бойко/ в парламента в петък!
Днес извън парламента за малко да гръмне пиратка, но пък вътре наистина избухна Тиква, като част от последния цирков номер на ББ. 

Вчера черното банши Иван Костов зави на микрофона и поиска добрия войник Швейко Борисов ако иска да продължи да бъде премиер да иде в Народното събрание и да докаже, че им все пак някакъв здрав разум в него и в идеята му закъсалите страни в ЕС да намалят заплатите и пенсиите до българските. Понеже никой друг не го вижда.  

Днес Бойко Борисов, отиде в парламента и стана ясно, че и да е имало капка здравомислие в него, то е останало в Чехия, и в момента е
 обладан от злия дух на Бай Ганьо. Вместо да отговори на неудобния въпрос на Корнелия Нинова от БСП за антикризисния план последваха станалите вече традиция за срамния му и грубиянски модел на поведение циркаджийски номера-избухвания и заплахи,  гарнирани усещане за емоционална незрялост и  комплекс за малоценност-"не съм свикнал да ми се говори така,  аз не съм само никакъв...премиер...малък...някакъв ". А върхът беше ударът му под кръста с мръснишкото подмятане за сексуалния живот на депутатката. 



Е, някои го имат, а други ритат топка и после съмнително дълго се застояват под душа. Надявам се НСО да са предупредени. Идете да арестувате Корнелия Нинова, стига е травмирала премиера. 



Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9814243
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094