Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2015 22:26 - Mинистерството на туризма хвърли 80 000 лева за 30 секунден рекламен клип, причините потресаващо абсурдни
Автор: ssstto Категория: Новини   
Прочетен: 2858 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 29.01.2015 08:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Министърът на иконо-мистиката и Ню Йоркските рандевута Лукарски  е одобрил  щедрата сума от близо 40 000 евро за 30 секунден клип, рекламиращ малко познати туристически обекти. (Всъщност двуседмичното посещение на семейство Лукарски в Ню Йорк беше наистина работно, за да може Лукарска да проучи как там се мятат по пилоните.)

 Цената излезнала солена, защото според БТВ "екипа работил при минусови температури". Да, на ресорния министър на туризма Николина Ангелкова палтото никак не е евтино, от бели норки е:

 image

Но по-добре вместо тя и екипът  да треперят от студ хората да треперят от гняв.

 Единствената забележка на министъра е, че и се искало да види малко повече зеленина. Тази жена да не живее на Малдивите, та не е забелязала зимата?
 
Йордан Петков, творчески директор на агенцията снимала клипа наистина показа голяма креативност - в изнамирането на съмнително оправдания на разходите: голяма част от бюджета на клипа отишла за пътуване

 Една от сниманите  забележителности  е Драгоманското блато, което е на 40 километра от София. То е отдалечено, труднодостъпно, запустяло място, по-подходящо серийни убийци да се отървават от жертвите си...или както му казват на брюкселски новоговор не е социализирано. Може да го рекламират с: ако  се връщате от чужбина и вече сте разочарован наминете да се удавите.  

 Другите забележителности в клипа са скалните гъби край Кърджали, а  разрушената крепостна стена е рекламирана като крепостта Неутзикон/ Мезек (второто е село). Тя е на баира над Любимец и е на около 300 километра от София, 350 ако минеш през Кърджали. Четвъртата забележителност е площадка между  панелните блокове, може би в квартал Без Надежда.

 Може би от рекламната агенция са ходили и до Малдивите? Може би  Мезешката крепост е била затрупана с пет метров лед, който е трябвало да бъде разтопен с калорифери? И да я напълнят с прескъпи Мезета
 
Според творческият директор цената била напълно пазарна. Което показва, че пазара на корупционни поръчки също е в криза, все пак преди две-три години поддръжката на Фейсбук и Туитър профили струваше 50 000. Лакомията вече вече е по-сдържана, по-реформирана(oт чешмички минахме на клипове), по-малко предизвикваща съмнения с цената, не толкова с обясненията за нея. 

 Вярно е, че през декември 2014 Държавната агенция за закрила на детето е обявила поръчка  30 секунден клип с прогнозна  гоооре-долу близка цена -  60 000 лв. с ДДС. 

Тогава обаче справка на БГНЕС сред рекламни агенции показала, че подобни видеоклипове могат да се изработят на цени между 15 000 и 30 000 лв.  Сигурно обаче без  голяма част от бюджета на клипа да отива за пътуване.

Докато подобни кокошкарски номера биват подминавани с Ъ, тва е нищо, щом нашия казва, че е пазарна цената, сигурно си комунист да се съмняваш все ще чакаме някой да ни оправи. Е, оправят ни.

Да не стане като министър Пълната Нула Тодор Танев, медиите да започната да въртят на шиш Николина Ангелкова за клипа...




Гласувай:
5
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 8963875
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7083