Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2006 00:06 - Бисери на търкалета от бате Бойко
Автор: ssstto Категория: Политика   
Прочетен: 3526 Коментари: 1 Гласове:
1



   Вече няма строителен обект без пароструйка за миене на гумите на камионите. Тия, които се опитват да ни изненадат нощем, ги хващам по калните следи. Взимам на шофьорите книжките, а те още си мислят, че съм полицейски началник, и ми ги дават. 
   София е град без безработица. Това привлича ромите от цялата страна, защото има какво да се краде.
   За тези, които разкопават улици без разрешение, съм наредил да ги вкарат в черен списък. Да им се покаже какво е бюрокрация, ще им съсипя живота. Защото аз вечер не мога да седя, имам сърбежи, понеже вие ме псувате.
    Аз не съм безгрешен, въпреки че някои мои приятели като Слави Трифонов изкарват, че се мисля за такъв. Аз греша много, но винаги се поправям.

http://www.segabg.com/online/article.asp?issueid=2246§ionid=2&id=0000201



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. thesun - Браво на бате Бойко
08.09.2006 16:13
Залудо работи - залудо не стой! тка казваха навремето.
Това за черния списък е хубава идея, ама да важи и за другите сфери - например:
Големи черни лъскави автомобили със затъмнени стъкла; /каруци с резервен кон също/
Строежи насред улици, площади и градинки;
Заградени "частни" улици, дори в центъра;
Само дето не рабрах какво става с тия дето разкопават с разрешение, ама след тях остава "лунен пейзаж"...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ssstto
Категория: Политика
Прочетен: 9813616
Постинги: 1481
Коментари: 5889
Гласове: 7094